Rešile smo da jednom nedeljno i baš u nedelju objavljujemo članak o našim recenzijama. Ove nedelje ćemo predstaviti recenzije proizvoda napisane u poslednja 2 meseca. Narednih nedelja ćemo predstavljati najbolje ocenjenje proizvode po kategorijama na osnovu ocena autora, a kasnije i na osnovu ocena korisnika. Nakon toga, očekuju vas najbolje ocenjeni proizvodi po kvalitetu, najbolje ocenjeni po ceni – takoreći najjeftiniji, a dobri. Naravno, objavićemo i listu najgore ocenjenih proizvoda po oceni korisnika i po oceni autora. Pa da krenemo…

Ove nedelje predstavljamo poslednjih 20 recenzija. Ovim putem pozivamo sve devojke, žene i muškarce da učestvuju u ocenjivanju proizvoda i utiču na redosled najbolje ocenjenih proizvoda od strane čitalaca. Proizvod sa najmanje 5 komentara korisnika učestvuje u rangiranju.
U poslednjih 20 recenzija ocenili smo 4 proizvoda iz kategorije šminka,  3 proizvoda iz kategorije nega lica, 4 proizvoda iz kategorije nega tela, 5 proizvoda za kosu, 2 parfemska proizvoda, 2 proizvoda za muškarce.

Od toga toaletna voda C-THRU dospela je na 12. mesto Top recenzija po oceni autora. Po oceni korisnika zasad ima visoku ocenu 9.5 ali nije još dospeo u Top recenzije po oceni korisnika jer ima manje od 5 komenatara. Proizvod za muškarce za tuširanje Nivea Cool gel za tuširanje je izbio na visoko 8. mesto u Top recenzijama po oceni autora, dok je proizvod za čišćenje lica Clean&Clear je dospeo na 20. mesto.

Dosta visoku ocenu je dobio Balsam za kosu Pantene pro V, koji je odmah potom pozitivno ocenjen i od strane korisnika, zasad nedovoljno komentara za ulazak u Top recenzije po oceni korisnika. Zanimljivo je i to da je ovaj proizvod dobio i svoj spot u kućnoj domaćoj režiji. Pogledajte ovde. Lepo je prokomentarisan od strane korisnika i Maybelline sjaj za usne Shiny-licious i dobio je visoke ocene.

Imali smo i 2 loše ocenjena proizvoda. Jedan od tih je pena za brijanje Figaro sa niskom ocenom 4.3, a drugi je Cest Nouveau losion za telo sa ocenon svega 5.3. Oba proizvoda su izuzetno jeftina pa im to održava ocenu približnu petici.

Različita mišljenja o kvalitetu su se pojavila sa proizvodom Lady Speed Stick, nekome je ovaj proizvod odličan, nekom užasan, a nekom preskup.

Ostale recenzije koje smo ocenili u poslednje vreme:

(klikom na slike možete pogledati recenzije)

2in1-mala

maybelline-colossal-mala

bourjois-mala

Najčešće se dešava da čitaoci komentare ostavljaju kod recenzija izuzetno dobrih i izuzetno loših proizvoda po njihovim mišljenjima. Oni prosečni proizvodi ostaju neocenjeni, jer kao da nisu uspeli da oforme stav i mišljenje kod korisnika. To opet dosta govori o nekom proizvodu. Kao što vidite, retko koji proizvod može biti idealan. Obično, ako je jako kvalitetan onda je skup, a ako je jeftin može biti veoma lošeg kvaliteta, mada postoje i jeftini proizvodi koji su se pokazali i kao veoma kvalitetni. Najviše tragamo za upravo takvim proizvodima. Možete i vi poslati vašu recenziju, ocenite je po kvalitetu, ceni i pakovanju ocenama od 1 do 10 i reći nam zašto vam se baš taj proizvod dopada ili ne dopada.

Do sledeće nedelje i sledeće statistike, pozdrav!

cherry

Višnja
Dimić
je objavila na Kremašici

Kremašica iz sveta primenjene nauke koja preferira kreativno pisanje. Po prirodi i opredeljenju nastavnik, prosvetitelj u pokušaju, tip osobe u fazonu – sedi da ti lepo objasnim. Kreator Kremašicinog sistema ocenjivanja proizvoda sa koeficijentima. Glavni autor dugih i iscrpnih tekstova o trendovima u kozmetici, savetima i spoju nauke i lepote. Uživa u dugotrajnom odabiru pravih nijansi karmina i sjajeva, pa su joj najomiljeniji kozmetički proizvodi svi oni koji se mažu na usne i oni koji imaju miris voća i poslastica.

Ako vam se svideo ovaj tekst, možda će vam se svideti i ovi: